Communication and Confidence Building

الدفع السريع

Debit Card/Credit Card

ارسال استفسار

التحدث مع فريقنا!

نظرة عامة

Communication skills are a critical part of business success. 80% of business errors are due to communication breakdowns. For personal and professional success, people need to have an understanding of the methods and channels of communication, as well as an appreciation for different perspectives and communication styles.

This workshop will equip participants with all the essential communication skills to enhance their communication experiences. The better you communicate, the more you will achieve.

الأهداف

  • A knowledge and understanding of the different methods of communication
  • A knowledge and understanding of the different communication styles
  • A knowledge and understanding of the different behaviours and skills in handling different behaviours
  • Skills in overcoming communication barriers
  • مهارات التعامل مع الآخرين
  • Skills in understanding different people
  • Skills in giving feedback effectively
  • التنميط الشخصية
  • Skills in active and reflective listening
  • Skills in communicating to lead teams effectively
  • Effective business writing skills
  • Skills in setting guidelines for effective communication
  • A knowledge and understanding of confidence
  • Ways to develop your confidence

محتوى الدورة

أدناه مثال على محتوى الدورة التدريبية. يمكن أن يكون المحتوى "مخصصًا" للوفاء بالمتطلبات الدقيقة للعميل.

اليوم الأول
Different methods of communication
  • Written (signs and words)
  • Verbal
  • Non-verbal (body language)
  • What makes communication effective?
أساليب التواصل
  • Visual (seeing/observing)
  • Auditory (listening)
  • Kinaesthetic (doing)
Communication barriers
  • Internal – within the organisation/ self-inflicted
  • External – outside the organisation/ outside your control
  • How to overcome the barriers
اليوم الثاني
المهارات الشخصية
  • Transactional analysis The PAC Model
  • Building a strong ‘adult’ mode
  • Managing different behaviours (passive, aggressive and assertive)
  • Behavioural analysis
  • Developing assertiveness, behaviour and attitude
التنميط الشخصية
  • Colour Profiling – Insights method
  • How to communicate with different personalities
  • Johari Window
Listening skills
  • الاستماع الفعال
  • Reflective listening
  • Asking the right questions to understand the speaker
  • Barriers to listening and how to overcome them
اليوم الثالث
مهارات الكتابة التجارية
  • The Documentation Triangle (purpose, content and audience)
  • آداب البريد الإلكتروني
  • Writing principles
Confidence Building
  • What is self confidence
  • Type of self confidence
  • How to develop your confidence

منهجية

يرتكز أساس التدريب لدينا في التعلم التجريبي القائم على النشاط. تأخذ هذه المنهجية في الاعتبار أساليب التعلم والتواصل المختلفة ، والأهم من ذلك الاختلافات اللغوية والثقافية. من خلال المشاركة الفعالة يتم تبني تطبيق النظرية وتطبيقها.

يهتم فريق التدريب لدينا بعناية بتخطيط وتصميم الطرق التعليمية الفعالة الضرورية لنقل المعرفة. إن المهارات الإبداعية لمدربي الإدارة والمستشارين لدينا هي التي تكشف المهارات غير المستغلة للمندوبين من خلال:

  • مناقشة جماعية
  • الأنشطة الفردية والنقابية
  • المهام الفردية والجماعية
  • دراسات الحالة
  • لعب أدوار
  • تقييم الصوت والفيديو
  • تخطيط العمل
  • ألعاب التعلم التجريبية
  • العروض
  • تقييم
  • 00

    أيام

  • 00

    ساعات

  • 00

    الدقائق

  • 00

    ثواني

العلامات:

تاريخ

06 أبريل 2021 - 08 أبريل 2021

كلفة

AED1,467.00

موقعك

الإمارات العربية المتحدة
رمز الاستجابة السريعة

حدد التدريب والاستشارات الإدارية LLC حقوق الطبع والنشر 2020

 

إعداد القوائم في لوحة المسؤول

arArabic